De nu pot dormi in unele nopti? Pentru ca am angajat un ingeras care zice bancuri proaste! De ce nu pot sa ma trezesc dimineata? Pentru ca e canadian si are impresia ca e de abia 10 seara deci insista sa dorm. De ce ne sta mereu paru rau dimineata fetelor? Ca o mie de pitici l-au folosit ca teren de joaca noaptea trecuta. De ce imi rod unghiile? Pentru ca in fiecare zi ma duc la salonul care are sloganul : Transformam unghiutele in ciocolatele! IREZISTIBIL va zic eu. De ce nu invat de multe ori si mizez pe alte solutii? Pentru ca imi testez capacitatile de intuitie si de descurcare in orice situatie. De ce am blog? Pentru ca decat sa-mi treaca ganduri prin minte si sa le dau uitarii mai bine le stochez aici. Daca mai aveti intrebari despre mine, here you can Ask Georgi.


This entry was posted on 22:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarii:

    Johnny Nica spunea...

    trei?patru? sunt o mie poate un bilion:)) de intrebari:P....dar si eu tre sa le stochez zilnic ca sa nu le dau uitarii:D
    piticiiii paduriiii;))

  1. ... on 29 apr. 2010, 22:06:00